Fredag!

Hallå bloggen! Fredag idag då, har bara gått tre dagar denna veckan ju eftersom jag kom hem i tisdags kväll så det är ju skönt =) Idag var det en go dag i skolan, hade lite damp på några bara hehe men annars var det bra, hade spanska prov som gick bra! Gillar spanska fakiskt. Och har också fått reda på hur mycket vi har nu upp till vecka 49, engelska prov, engelska arbete, bioligi prov, teknik arbete och matteprov.. Gaah! Men idag efter skolan gick jag lisa och felicia till kungsmässan en stund, lisa köpte lite saker sen stack vi hem, har träning vid sex sen ska jag och lisa kolla idol och ha det bra ikväll! Hela helgen är fullspäckad.. Och så har min kamera gått sönder, tappa den i stengolvet i egypten så blixten funkar inte ;) Sitter och lyssnar på katy perrys nya låt nu, liiike =) Sen ska jag la käka något om ni ville veta det.. Hörs när vi hörs!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Danialkajsa

Great page I will be a return visitor!

2011-02-02 @ 07:43:28
URL: http://danialkajsa.blogbow.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0