I skolan

Hallå bloggen! Slutade nyss, rätt okej dag idag, lite segt bara men det var go mat i bamba hehe.. Nu sitter och och oscar i datorrummet  och lyssnar på tarzan för tredje gången nu.. och chillar bara. Sköönt, snart ska jag ha utvecklingsamtal, klockan fyra så stannade kvar i skolan för palla inte åka hem en halvtimme liksom.. Sen när jag kommer hem ska jag plugga till matteprovet på fredag och ett engelskahäfte som är lite sent.. Sen vid åtta ska vi få någon personlig träning på gymmet, det är två grupper och första tränar vid sju och andra vid åtta, så det är ganska fullbokat idag. Och denna veckan kommer jag inte ha mycket tid att blogga för denna veckan har vi ett prov och nästa vecka har vi två så ska plugga gärnet nu det sista för att få dom betygen jag vill ha... Funderar på att dra ner och göra lite matte nu så slipper jag göra de senare men gud vad jag babblar på om ingenting, haha, hörs!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0