Tills vi ses igen

Tjosan tänkte börja blogga lite smått igen, kul att jag fortfarande har lite readers kvar trots allt jag varit sämst på att blogga. ;) Iaf, igår så var det ju söndag, sov till halv elva. Tog det lugnt tills typ 2 då jag skulle cykla ner till bibloteket men icke sa nicke de va stängt, så jag fick luffa runt lite en halvtimme utan mobil också, skulle träffa familjen och morfar på esters i stan vid halv tre. Där käkade vi oxfilé och gud så gott det är! Sjukt, sen åkte jag jag och mamma och handlade vantar och sånt vid fem sen kom vi hem, kolla ensam mamma söker. Sen sova typ, idag, skola, hem, plugga, äta tv. Och datorn, ska försöka sluta sitta vid datorn så mycket och göra lite vettiga saker som att plugga lite mer kanske? Jaja, nu ska jag hoppa i säng, imorgon börjar vi 10. Skönt!


Gammal bild på mig och min fina vän klara. Saknar dig så!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0