Tisdag

Hallå! Kom hem från skolan för 20 minuter sen idag, idag var dagen riktigt seg. Hatar tisdagar, och onsdagar så har en jobbig dag att se fram emot imorgon också.. Men ska berätta om en sak som jag gjorde igår, jag och sarah var ju på kungsmässan, så hade jag varit på toa, så tog jag av mig mina ringar, kumkum ringen och två andra silverringar när jag skulle tvätta händerna (som jag inte skulle gjort) för jag glömde dom såklart dom på handfatet, jag och sarah stack hem och märkte klockan tio på kvällen när jag gick hem från sarah att jag inte hade några ringar på händerna, och gissa om jag blev helt sjuk! Fick spelet typ och blev asledsen.. Hade ju glömt dom där och var övertygad om att dom var borta men så ringde mamma idag så hade dom hittat tre ringar! Så hoppas hoppas det är mina dom hittat, hehe, nu ska jag göra carbonara till mig och pontus sen vid fem ska jag iväg och träna. Pusspuss! ♥




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0