Åker om en vecka, underbart

Hej sötnosar, idag slutade vi två för vi slapp so:n så vi kunde plugga hemma. Kanonskönt faktiskt, jag och alicia gick till hemköp och köpte nudlar efter skolan sen gick hon till sig och jag till mig. Är verkligen inte på blogghumör eller på humör alls faktiskt, idag missar jag träningen också för jag ska till tandläkaren, sista tanden ska ut nu sen är jag äntligen färdig med det! Tandställningen kommer ju sitta ett tag till men har vant mig öven om det gör lite ont förtfarande.. Idag var vi ju i ishallen på morgonen, var skitförbannad på morgonen, men sen väl ute på isen mådde jag faktiskt ganska bra. Skrattade åt mig själv för jag är så himla dålig på att åka skridskor haha :) Sen hade vi so, svenska, lunch och matte. Rätt chill dag för övrigt, nu ska jag fortsätta plugga sen runt sex ska jag till tandläkaren.. Slänger in tidinställt senare, puss ♥

Jag och alicia idag! Fan va vi ägde på isen bruden =)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0