En månad kvar idag!

Sen drar jag och mamma iväg till paradiset, ska bli underbart härligt, mysiga kvällar, härliga dagar. Massa gott och jag längtar så!

I morse var jag hos läkaren för att kolla mina ögon och halsen och öronen. Inget farligt så tur det men mår inte alls bra så det blev ingenting idag, jättetråkigt men om två veckor sparkar vi av med ROCKTEMA! Fan va nice! =)
Idag ska jag bara vara hemma med pappa, vi ska baka kanelbullar, kolla på film och ha det mysigt, ska plugga lite no också om jag orkar.. Min blogg funkar heller inte att komma in på på Internet Expoler men har ni Google Chorme så funkar det prima så använd det! Förövrigt saknar jag min finaste pojkvän otroligt mycket. ♥ Men jag
bloggar om ett tag, love 2 you!
Mina fina bästa vän sarah som också är lite smått sjuk nu. Krya på dig baby! Call u later

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0