En vanlig dag

Hej bloggen! Är i skolan nu, eller vi är i en hall där vi tränar, har sista pencilns dagen idag så kan inte vara med, ligger på en tjockmatta med ett rös andra brudar som är försylda, bloggar från idas iphone 4, fett coolt ju =) dom spelar innebandy nu som uppvärmning och Lisa är riktigt duktig om jag måste säga det själv! Idag slutar vi tre tror jag, ganska seg dag men det funkar, efter skolan ska jag hem och plugga lite och göra klart hhkn som ska vara klar denna veckan, sen kanske jag åker ner och kollar lite på träningen ikväll, beror på om jag hinner.. Men vi hörs när jag kommit hem, ha en bra dag sunshines, puss!

Gör mig glad? (a)
Postat av: anonymius

Hej!! vi är två glada tjejer som älskar din blogg! Tänkte bara att du kanske kunde lägga ut din spotifylista på bloggen? Skulle bli superglada då!!

Kjam!!

2010-10-12 @ 16:09:17

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0