Får väl uppdatera lite granna

Hallå där bloggen! Idag mår min hals mycket bättre men har fortfarande feber, så idag är jag hemma fortfarande, fatta vad jag missar i skolan asså! Galet, kommer typ få sitta och plugga 24/7 när jag blivit frisk, haha! Klart man tar igen det men asså det tar ju fett lång tid. Statistiken går uppåt nu också vilket är skitkul. Bara det att min blogg suger nu men skriv gärna vad ni vill se mer utav på min blogg. Outfits, vardag, musik, sport, eller vad som hellst? Men nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag plugga! No prov på fredag, både kemi och fysik, galet mycket också! Jaja, men vi hörs om en stund, pussar!

Fyller ut med en härlig bild på mig och sarah.. Smeksigt!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0