Fredag

Hallå bloggen! Inte bloggat idag för jag varit i skoooooolan, yes ni såg rätt, fan va kul! Först började vi med origentering, fast behövde inte göra så mycket för har varit så sjuk ju. Så jag fick åka till skolan och då pluggade jag lite no, sen hade vi matte sen lunch och sen no, hade provet då. Kan inte säga att det gick skit men endå inte jättebra.. G tror jag på iaf, hoppas med för den delen! Sen hade vi teknik sen sluta vi, då åkte jag till tandläkaren och drog ut en tand, gjorde svin ont men skönt att det är gjort nu, på torsdag åker rälsen på. Vill inte! ;'( Men det blir la bra sen men endå.. Sen kom jag hem för en stund sen och nu på dagen ska jag bara ta det lugnt, sen kanske jag ska träffa sarah och alicia ikväll som kommer hit och kollar på idol =) Men får se, mår iaf mycket bättre idag och vill j inte må sämre så jag inte kan gå till skolan på måndag haha! Men nu ska jag kolla tyra och kenza show och ha fortsatt ont i min tand, glömde ta värktablett innan så jävla typisk! Fan! Aja men vi hörs om någon timme, puss på er ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0