Friday im in love

Tja bloggen! Idag är jag hemma från skolan för är jätteförsyld, skulle egentligen gått idag men tar det lugnt så jag är frisk imorgon. Då är det tjejmiddag för jag har ju fyllt år! Så vill vara frisk då =) Idag har jag hunnit emd att skriva rent hela engelska arbetet som vi har till nästa vecka så det är skönt att jag är klar med det! Sen ska jag börja plugga till no provet som är på fredag och så lite matte och sånt.. Städa mitt rum ska jag med göra, så rastlös kommer jag ju inte vara idag! Men lägger upp lite bilder från i onsdags då jag var med emma!

Vi käkade på paprika i nordstan
Åt väldens godaste kycklingsallad!
Älskar dig snuttan
Gick förbi espressohouse och köpte oss en god frampino!
Satte oss vid lejontrappan och bara pratade, jättemysigt!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Emeli

I vilken affär fanns dom där mössorna,

och vet du hur mkt dom kostar ? :)

2010-10-01 @ 14:37:18
URL: http://emeliolsson.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0