From me

Hej bloggen! Har lite mer blogglust nu när jag fått gjort lite jobb, gjorde lite på spanska läxan, och så i spanska häftet jobbade jag lite, och är nästan klar med hemkunskapen nu! Har typ möblerat klart och sånt har bara lite grann kvar. Har iaf nyss käkat lite, och lyssnar på musik och bara tar det lugnt nu, låten i inlägget under, visst var den grym? Älskar den! Ska göra klart en sak med hemkunskapen strax sen ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig lite för ska snart lägga mig, ska ringa min finaste och prata med honom också lite, men jag kanske lägger in ett inlägg innan jag lägger mig annars får vi höras imorgon, hoppas ni haft en bra måndag!
Och just det, nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får min räls.. Är något nervös, och rädd.




Jag just nu


Gör mig glad? (a)
Postat av: kornelia

hejj! har du någon e-post man kan shicka fan bilder till? älskar blogen!!!

2010-10-12 @ 16:12:40

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0