Godmorgon!

Godmorgon sötnosar! Vaknade halv 10 idag och mådde sjukt mycket bättre, fortfarande ont i halsen och sånt men ögonen är bättre så! Igår kväll träffade jag sarah och vi tog en promenad och satt bara ute och snackade, båda vi två är lite småsjuka så vi tog bara lite frisk luft och sånt, sen skulle jag hyra en film som jag skulle se på kvällen, och eftersom jag är femton nu så får jag ju hyra själv, happy! Men när vi hade stått där kanske en kvart och letat film kom jag på att jag inte hade med mig id kortet och då palla jag inte dra hem och hämta de så vi gick till skolan och satt i mörkret med chippset och snackade och sånt bara, älskar dig så jävla mycket bästis. Du är underbar! Sen när jag kom hem ringde jag alicia och snackade med henne en timme eller så, sen kollade jag lite bloggar sen slocknade jag vid halv ett. Idag ska jag också bara vara hemma så jag blir helt frisk, hoppas ni mår bra iaf. Puss ♥
Finaste vännen

Gör mig glad? (a)
Postat av: Bästis

älskar dig kompisen du är underbarrrr

2010-10-03 @ 17:35:45

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0