Godnatt bloggis

Förlåt för jag inte uppdaterat! Men har varit hemma i typ en och en halv timme hehe.. Skitjobbig träning idag, sprang intervaller och sån skit men sen va det kul iaf! Gick galet fort.. Jaja, har la inte så mycket att berätta mer än att jag inom kort kommer lägga mig i min säng och sova hur gott som hellst, imorgon blir det dålig uppdatering, direkt efter skolan ska vi några bruds ner till gymmet, sen kommer jag la hem och duschar och sånt får se om jag uppdaterar då, sen ska jag träffa fili tror jag. Vårat lag spelar match så ska kolla den också, och jag ska spela första seriematchen på aslänge på söndag.. Gaah är nervös. allt för mig tack och hej!

Lerigt i aranäs open i maj i år, men jävlar va roligt det var! Älskar den cupen =)

Gör mig glad? (a)
Postat av: sanna

neeeeeeeeeej, du skojar ?! :(

2010-10-29 @ 07:30:26
URL: http://ssannaandreasson.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0