Gymnasieval

Nu är det ju snart dax att söka till gymnasier och sånt, och jag har la en aning om vad jag vill men inte riktigt, vi var ju på gymnasiemässan i onsdags eller torsdags och där fanns det ju hur mycket skolor som hellst som ville att man skulle ta broschyrer av dom osv.. Så fick ju med mig ett antal hem men har inte hunnit lägga mig och läsa dom ännu, ska göra de ikväll dock. Men jag funderar nog på handel på lindälv eller aranäs tror jag, eller turism och hotell tror jag det finns en linje som heter. Barn och fritid har jag också tänkt på men handel blir det nog! Det andra linjerna känns bara som om man söker dit så kan man bara bli en sak men med handel kan man la bli fler eller? Inte för jag vet så mycket om det men dom som går i handel säger ju att det är bra och varför inte testa liksom? Sen har det här med språkresor och typ high school intresserat mig också men tror inte jag skulle velat åka utomlands ett helt år och plugga, men man vet ju aldrig vad jag är sugen på om ett halvår! Man kan ju ångra sig! ;) Sen är det ju det med att komma in ganska bra också.. Haha, men det ska jag försöka fixa! Någon som vet någon bra skola eller linje så kommentera det då, skulle vara kanonbra och få lite tips =)


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0