Liten uppdate såhär efter några år..

Tja! Idag har jag gjort spanska läxan tills imorgon, pluggat kemi, hyrt film med mamma, varit ute på promenad med sarah och lyckats smitta ner hela familjen utan pappa! Bra bra.. Är inte på topp här heller, min hals gör satans ont, kanske åker till sjukan imorgon igen om inte svullnaden gått ner, har två tennisbollar i halsen nämligen.. Sitter och smsar lite med lisa nu och lyssnar på en underbar låt som jag lägger ut nu också, och inväntar ensam mamma söker som börjar nu klockan åtta. Galet program, love it! Sen ska jag lägga mig och läsa efter det sova och be till gud att jag mår bättre och vaknar med normala ögon! Snälla.. Min blogg är jättetråkig nu men när jag är sjuk orkar jag inte direkt gå ut och liksom ha värsta phooootoshoten men jaja, hoppas ni mår prima!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0