Piss off

Skrev värsta inlägget i morse men datan dampade så det försvann.. Haha, men jag har iaf åkt på den så kallade halsflussen. Kan man ju bli lite sur eftersom när jag var på sjukhuset i lördags så tog han två prover och jag hade tydligen inte halsfluss men sen när jag åkte tillbaka idag kollade han bara i halsen och sa till mamma, har du sett hennes hals eller?! Hon har halsfluss och idag ska du ta dubbel sats med tabletterna. Så två stora jävlar har jag tryckt i mig i morse sen ska jag ta två till ikväll, stora som jag vet inte vad..! Men ville bara uppdatera lite.. Så imorgon kommer jag vara hemma också men på onsdag får jag äntligen gå till skolan sen träffa min fina pojkvän som jag saknar så! Nu är mamma nere och hyr film till oss, pontus är också sjuk, så jag har lyckats smitta både mamma och pontus, haha! Puss

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0