Regnig onsdag!

Hej bloggen! Idag hade vi någon föreläsning på morgonen om gymnasievalet, skit mycket sånt nu! Imorgon ska vi på öppet hus på aranäs gymnasiet med.. Men jaja, var galet trött i morse så lyssnade inte så värst mycket men fastnade för en utbildning om korvar, KORVAR. Haha, inte så att jag är sugen på att söka dit, absolut inte men dog när jag hörde det, haha, så var det en gubbe som hade jobbat med det och han sa någit i stil som - Jag tycker det är kul att tillvärka nya korvar. Hahaha, det var sjukt kul iaf, sen hade vi en vanlig dag helt enkelt. Hade ju so prov, och till min stora besvikelse blev det muntligt. Det gick inte jätte bra men heller inte kasst, helt ok gick det. Efter skolan gick jag med alleballe hem, vi kollade på film, hon somnade, och kollade lite på tv igen. Hon är go min vän! Sen kom pappa och hämtade mig runt fem för orkade inte cykla hem för det pissregnade, sen har jag bara chillat hemma, skulle egentligen jobbat lite matte men tar det i helgen istället. Eller senare idag, klockan nio ska jag iaf kolla på greys. Nice! Men bloggar senare, pussar ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

Hej! Vill bara tipsa dig om denna sida där du kan samla poäng och få gratis presentkort från H&M, Cubus, Nelly.com m.fl. i brevlådan. Är superenkelt och passar ju perfekt nu när julen närmar sig:)

http://www.gratisklader.se/?r=128



Ha en bra kväll!

2010-10-27 @ 19:37:04
Postat av: Emma

fin blogg tjejen! :)

2010-10-27 @ 19:59:53
URL: http://emaleh.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0