Torsdag

Hej sötnosar! Hoppas ni mår bra, idag har det varit en skitgo dag. Hade först no, sen slapp vi handbollen för vi kollade på aranäs-lindälv som spelade match, fast jag ida och carro gick iväg och gymmade en stund och så. Sen kom vi till skolan, käka pankakor, sen åkte vi ner till aranässkolan där det var "made in kba" helt okej faktiskt, orkar inte berätta men fick göra ett armband som sen visade vad man skulle gå för linje och jag skulle gå ekonomi? Haha, nja tvek asså. Men om en halvtimme sticker jag och pappa och hämtar upp lisa och felicia sen åker vi och tränar, är hemma runt nio igen.  Hörs då!

Tintin och jag på skolavslutningen, ser skitliten ut! Haha, älskar dig gumman!

Gör mig glad? (a)
Postat av: tintin

älskar dig med gumman <3

2010-10-29 @ 17:48:05

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0