Who owns my heart

Hej bloggen! Shit vad jag är dålig på att blogga nu för tiden! Förlåt ska försöka bättra mig :) Men igår, var jag i skolan, bra dag, sen tränade vi med laget. Svin jobbigt och vaknade med världens träningsvärk i kroppen i morse! Haha, men det är gött. Idag hade vi föreläsning på våran skola, en kille som jobbade inom fn som ambulans förare eller något liknande kom och berättade om krig och sånt, det var ganska intressant faktiskt. När man hör hur hårt dom har det där borta i krigen fattar man ju hur lyckligt lottad man är.. Men efter skolan hängde jag med alicia för hon skulle ta spruta, det gick bra förutom att hon tyckte det gjorde väldigt ont men hon är nog bra nu! Sen träffade jag sara vid tre, vi gick på kungsmässan, käkade, fikade, och pratade om allt och inget! Underbart, var längesen jag träffade henne så kul att ses igen ♥ Fick med mig en bh hem från hm också, köpte inget annat för ska spara till Egypten! Kom hem runt kvart över sex och har bara chillat sen dess, ska snart ta itu med spanska läxan! Satsar fan på spanskan nu! ;) Vi hörs senare, puss!
Jag och alicia idag, påväg till läkaren. =)
Och så en bild på världens goaste tim från igår, timpiiii =)

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

Det är jävligt onödigt att satsa på spanskan om man nu redan har G. För om man tänker poäng till gymnasium. För om man har G i spanska/franska/tyska Har man samma poäng som VG. För om man fortsätter i samma språk som grundskolan då får man fem poäng, så rätt onödigt endå! Ja skulle satsa på ngt annat ist ;)

2010-10-21 @ 17:53:16
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0