har inte haft internet

Har inte haft något internet igår eftermiddag, och hela dagen idag så har inte kunnat blogga eller någonting! Idag var det iaf skola, skitnice dag faktiskt, imorse hade vi sovmorgon till 10 så då träffades jag och alicia runt kvart över åtta, köpte kycklingbaguetter, satte oss vid ån, käkade frukost där och snackade, skitmysigt faktiskt! Sen blev vi sugna på lite kakor så vi stack och köpte Tom &  Jerry kex, hihi, sen har vi bara chillat idag i skolan typ, hemkunskap sista lektionen, chill de! Snart ska jag möta lisa sen ska vi träna, bloggar mera ikväll, puss på er!

So amazing

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

men jag köper lite kondomer och sexleksaker hihiih

2010-09-09 @ 18:37:55
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0