hemma nu

Hej sötnosar! J*vlar rent ut sagt vilken träningsverk man vaknade upp med i morse, igår när dom andra var och spelade match hade ju vi som var kvar spänst träning, och sen på kvällen, hade vi träning och ännu mer spänst, och i morse när man vaknade kom man ju knappt ur sängen, asså jag skojar inte, och sen hade vi ju träning igen.. Min rumpa värker som aldrig förr, haha, sjukt verkligen! Men har iaf haft en bra helg och jag har väldigt bra vänner måste jag säga. Nu har jag varit hemma i kanske typ två timmar och har bara luggit i sängen med datorn, skulle egentligen träffat alicia så skulle vi kollat på aranäs som spelar i allsvenskan nu ju, men orkar inte det för är inte på topp idag. Bilder kommer senare, puss

Gör mig glad? (a)
Postat av: elin ★

du är nu med & tävlar.

lycka till! :)

2010-09-19 @ 17:18:44
URL: http://eym.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0