iDOL

Nu ska jag åka och köpa lite godis tjock som jag är sen ska jag kolla på idol med mamma och pappa, hihi, gulligt! Men vi hörs efter idol eller nej för då är det Kenza & Tyra show! Något jag verkligen ser fram emot. Nice =) Hann inte göra något på engelskan men har kommit ganska långt på hemkunskapen så det är bra. Imorgon ska jag träffa phillipsen efter skolan! Sen får vi se vad som händer på kvällen, känner att jag inte är helt fitt for fight så ska nog bara ha myskväll med några vänner! Vi får se vad dagen tar oss, men imorgon ska vi iaf gå på stan lite, fika och sånt. Hoppas det är lika fint väder som det var idag, älskar hösten! Ne nu ska jag ut i mörkret. Pussar ♥

Jag älskar dig phillipsen!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0