jag älskar dig

Äh vafan alltid när jag säger att jag ska ha bloggpaus känner jag ju för att blogga, crazy shit asså! Idag, har jag och sanna stått i kiosken igen, slutade där vid ett sen skulle klassen ner till stan för att snacka med politikerna och sånt, slutade vid ett, stack hem och chilla, sen träffade jag lisa och felicia vid halv sex så gick vi till träningen, helt ok träning, kunde gått bättre men a.. Imorgon ringer klockan halv sju för jag ska till tandläkaren och dra en tand, sen kommer jag hem igen, så åker jag till skolan vid typ 11 eller så, pallar inte gå dit och se ut som en uppsvullen fisk. Hihi :) Nu har jag käkat och duschat, snackat lite telefon med världens finaste och ska snart sova faktiskt, är grymt trött men ska först lägga upp en bild på min charmiga vän lisa björndahl!

Påväg hem från träningen förut! Ohja va het

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0