love



Jag älskar er mina underbara vänner. Jag gör verkligen det, ni två är något av det viktigaste i mitt liv, utan er vet jag inte riktigt hur jag hade orkat, när det är som sämst, finns ni alltid där. Och jag är så glad för det, och jag vet, att ibland, kan jag vara rent ut sagt förjävlig mot er, och alla gånger jag har varit det, har jag ångrat mig, varför sa jag så? Varför la jag mig i? Varför blir jag sur för det? Men att ni fortfarande finns där, är jag så lycklig för. Ni är sånna vänner som alla vill ha, som alltid, alltid är riktigt äkta, som man kan lita på till 110. Alla minnen vi har tsm, dom är så otroliga, denna sommaren har vi umgåtts mycket och det är något jag inte ångrar, och ni två kommer jag aldrig i hela mitt liv välja bort, aldrig, inte för någonting. För sånna som er, finns det inte många av.
Denna texten skriver jag för att jag vill att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig. Ända sedan första dagen jag var med er, så visste jag liksom, dom här två, dom är bra, liksom nu har det gått ungefär 1.5 år sen vi blev så bra vänner som vi är, och vi har delat tårar, skratt och lycka. Och ni gör mig så lycklig. Det är bara ni två som jag riktigt kan vara mig själv med och jag liksom vet att även om jag är hur jobbig som hellst så kommer ni endå alltid finnas kvar, så snälla, glöm aldrig hur mycket jag älskar er. Tack för att ni finns. ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0