Tisdag

Hallå bloggen! Jag vet att jag inte bloggade igår men hade faktiskt ingen lust, igår var jag iaf i skolan. Sen vid fem kom patrik hit, vi myste bara och sånt, sen kollade vi på idol.. Sen pluggade jag lite och sånt, haha. ;) Idag var det skolan as usual, började 20 över åtta med handboll, var ett tag sen jag tränade så det var kul faktiskt! Sen hade vi massa andra tråkiga lektioner, slutade halv tre så kom hem för en stund sen. Nu sitter jag och kollar lite på mtv sen ska jag plugga och sånt, ikväll är det ju idol ska försöka hitta någon som vill kolla med mig, men alla tränar ju och det pallar inte jag idag. Ligger efter i typ allt eftersom jag var sjuk förra veckan.. Jaja, men nu ska jag käka vi hörs la senare. Puss



Bild från grekland, längtar som fan till egypten nu! Typ 35 dagar kvar, gaaaaah :D

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0