träning nu!

Hejsan alla bloggisar.. Vet att jag inte uppdaterade någonting igår men orkade inte faktiskt, först var det ju skolan sen var jag med patrik och sånt, såg att jag hade fått en kommentar om att jag skulle lägga upp en bild på honom, haha, det kan jag la göra men har ingen nu faktiskt. Men snart hämtar lisa mig sen drar vi ner och tränar, imorgon åker vi på träningsläger och då blir det nog ingen uppdatering över helgen, kommer hem på söndag kväll tror jag! Men först ska vi ha fridluftsdag imorgon, ska gå en mil, springa eller cykla 2,6 mil, då går jag nog hellre, haha! Men vi hörs kanske efter träningen, jo ska nog slänga in ett litet inlägg, men vi hörs om några timmar, puss!

Bjuder

Gör mig glad? (a)
Postat av: <3

Alltid lika fin ändå min älskling !<333

2010-09-16 @ 22:08:49

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0