upp med tuppen imorgon!

Hallå eller! =)
Kom nyss hem från göteborg, har ju spelat kortedala cup idag, och det var så jävla kul att spela matcher igen! Vi vann första överlägset med typ 17-5 andra matchen förlorade vi med typ 16-8 och sista vann vi med 15-9 eller något sånt, så vi är i a-slutspel! Det som inte är lika gött är att vi har samling i göteborg imorgon klockan sju, caroline kommer och hämtar mig här halv sju så det är ju bara att gå upp vid halv sex då..Så de blir la en tidig kväll för mig idag, ska snart hoppa in i duschen sen kommer min lilla bebis och ska vara här ikväll, tog faktiskt bilder mobilen idag men det funkar inte att ladda upp, men imorgon ska jag ta med mig kameran, om jag kommer ihåg! Dagen har iaf varit kanonbra, gött väder och goa vänner, underbart helt enkelt! Men vi hörs om ett tag då, pussar!



Carro lisa och jag på lysekils open i majmååååne ;d


Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

ååååååå är vi söta eller är vi??? (L)(K)K))(L

2010-09-05 @ 15:50:31

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0