Dag 7

Mitt syskon









Pontus Pontoe Engqvist, det är min lillebror det! Kan vara helt underbar men också sjukligt jobbig haha, men sånna är ju alla syskon! Han är tretton bast men fyller fjorton den 18 juni, då blir han en liten fjortis allt! Han spelar flitigt både handboll och fotboll och är sjukt duktig på båda, kommer ihåg när han var mindre och gjorde sitt första mål i fotbollen, han blev så glad! Pontus är en galen liten skit, oftast på väldigt bra humör (förutom när han inte får som han vill) fast väldigt lat! Älskar cod och fifa.. Nörd på de.. Gillar godis, nutella, oboy och leverpastej. Det är min bror de! Och jag älskar honom! Min lilla skitunge <3

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0