Dag ett

Jag heter Sofia Engqvist som ni redan vet, och bor i Kungsbacka som ligger söder om göteborg, undefär 4 mil, men tills jag blev sex år så bodde jag i Göteborg centrum ungefär, men nu bor jag i Kba med mi familia, mamma pappa och pontus, go familj men ibland jobbiga, som alltid. Men jag älskar dom endå otroligt mycket!
Jag är ganska liten för att vara snart sexton år, är 1.65 cm lång och är ganska liten kroppsligt eller vad man säger. Men det har jag varit det hela mitt liv och de bekymmrar mig inte det minsta! Jag har en ganska liten släkt, men dom betyder riktigt mycket för mig. Och så har jag världens finaste vänner och en underbar pojkvän. Som jag är så glad att jag har träffat!
Jag älskar att resa, som resten av min familj, solsemester, skidsemester, u name it! Så vi reser rätt mycket, fast i år får vi se om det blir någon resa pga att toaletten renoveras. Eller aa badrummet. Skolan då? Jo, det går helt okej för mig där, jag kämpar så gott jag kan, mitt terminsbetyg på höstterminen var 4 vg och resten g, visst, det var helt okej men jag var ändå inte speciellt nöjd. Jag har pratat med studie och yrkesvägledaren och hon tror i alla fall jag kommer komma in på den linjen jag vill vilket gör att mitt självförtroende gick uppåt lite i alla fall! Och när vi ändå är på det ämnet kan jag också skriva att jag har ganska dåligt självförtroende, fast egentligen behöver jag inte det, men jag kan inte säga att jag är nöjd med mig själv, hur jag är och hur jag ser ut, men det är den jag är och jag måste lära mig leva med det. Jag spelar ju också handboll och där går det okej för mig, jag har fina vänner som alltid finns där när det är jobbigt så det är jag glad över ♥
Men, livet är bra och jag är lycklig!



Juste, jag föddes den 10 september 1995!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0