Det är bättre att göra fel, än att inte göra någonting alls

Hej bloggen! Har inte orkat blogga innan så gör de nu, vi förlorade idag tyvärr, synd! :( Kom hem runt åtta och har bara tagit det lungt sen dess, duschat, varit inne på datarn och pratat med min älskling i telefon! Snart ska jag ner och käka någonting tror jag, sen ska jag packa väskan tills imorgon senare väntar sängen! Imorgon slutar vi halv tre, efter skolan ska jag och felicia till röda korset.. Haha, vi ska köpa nitskärp för håller på att pimpa ett par shorts! Kommer bli awesume :D Sen ska jag träffa älsklingen efter han gymmat! Men slänger in några tråkiga inlägg från iphonen under dagen och glöm inte FRÅGESTUNDEN!



2008

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0