I give him my heart

Hej sötnosar! Förhöret gick faktiskt bra, men jag behöver läsa lite till så ska göra det senare innan jag går och lägger mig, orkar inte sitta och plugga mer det är så himla segt, hoppas det går okej i alla fall, detta provet får göra det. G går bra.. Svider att säga det men jag orkar inte mer faktiskt. Menmen, nu väntar jag på att simon ska ringa, sen klockan nio ska jag kolla spårlöst, hiss på de programmet asså! Hade varit coolt att vara med i ett sånt, får åka till landet man är fött i, (fast jag är ju född i sverige) och leta upp sina biologiska föräldrar, syskon, släkt osv! Hade varit ballt :) Hoppas ni haft en kanon dag, imorgon ska jag ta ett snack med min mattelärare.. (behöver seriös hjälp) Nians matte är inte att leka med, speciellt inte när man har  haft svårt med matte sen nollan. Riktigt jobbigt är det men kämpar på. Att det är prov om två veckor gör det ju så mycket bättre också. Jag är så skoltrött nu! Men det är bara att köra på, göra sitt bästa och tänka på att det är fyra och en halv månad kvar till sommarlovet. Sen börjar ju i för sig gymnasiet men det tycker jag ska bli ganska roligt faktiskt, ny skola och nya och mer praktiska lektioner! Vad jag babblar.. Ska slänga upp David Guettas nya låt i nästa inlägg, go faktiskt! Kolla in strax ;)


Jag och fili! Sjukling, krya på dig nu så jag får träffa dig! Miss you ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

Vilken skola och vilken linje har du valt? :)

2011-02-21 @ 20:38:57
Postat av: felicia

tackis sofi! saknar dig med <3

2011-02-21 @ 20:58:58

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0