Jumper

Hallå! Nu har vi avverkat dag två, och har haft en lika bra dag idag som igår, dock var det sjukt kallt, runt -20 så man fick gå in i värmestugorna lite då och då och värma sig, jag välte en kopp chocklad också, hehe typsikt mig.. Men vädret har varit bra förutom nu mot kvällen börjar det bli molningt, men det snöar ju inte så det är ju bra, för det är ju sjukt jobbigt om det snöar om man åker skidor.. Och idag provade Pontus på snowboard också! Det var kul att se men jag fick inte filma men har lite bilder som jag ska lägga upp :) Han har faktiskt blivit duktig nu bara idag! Jag håller mig på skidorna, och backarna här är så jäkla goa så det finns inte. Känslan av att susa ner för backen är underbar! Nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar med simon och caroline på facebook lite och ska snart hoppa in i duschen, idag ska vi käka vid sex, sen ska vi spela lite spel och sånt sen ska vi såklart se solsidan! Här får ni dagens bilder ♥

Pappa ♥



Mamma och jag! Fick ha rånaluva för att det var så sjukt kallt idag!







Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0