Onsdag

Hallååååå då! Två dagar kvar till helgen, nästan inga läxor och det är awesome! :D Kom nyss hem, efter skolan stack jag lisa och felicia till röda korset för att köpa nitskärp för Caroline var där och hittade ett så ville vi med ha, men så fanns det såklart inga kvar.. Så vi stack förbi hemköp och köpte varsitt ballerina kladdkaka paket..Var! Plus att jag redan ätit ett halvt paket idag, men tänkte spara tills imorgon då vi har fridluftsdag! Börjar klockan åtta, dock är vi klara runt elva så det är skönt, men sen ska vi spela in våran video som inte blev av förra veckan så imorgon blir bloggningen dålig! Men men, kul att några tagit sin dyrbara tid och skrivit några frågor, tänkte avsluta frågestunden i helgen någongång så ni har fortfarande lite tid på er! Kom igen nu inga frågor är dumma! ;)
Här får ni två bilder från idag!



Jag och caroline! Ser lång ut för en gång skull!



Amanda ramlade påväg hem och jag skrek åt henne samtidigt som jag flabba galet att hon skulle ligga kvar så jag kunde ta en liten bild! Haha fan va kul de va :D

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0