10 saker du inte visste om mig

♥ Jag har väldigt dåligt självförtroende när det gäller handbollen och skolan.

♥ Jag tänker alldeles för mycket och när jag gör det så kan det hända att jag gråter, oavsett om det är bra eller dåligt, är alltså riktigt känslig ibland.

♥ Jag är också jäkligt hyperaktiv, jag pratar stup i kvarten ;)

♥ Jag är väldigt liten, inte kort men liten.. Jag är 1.65

♥ Jag hatar att bråka, klarar inte av det. Tjaffsar jag med en kompis blir jag helt förtvivlad och hemskt orolig..

♥  Jag har börjat tycka om en kille riktigt mycket nu på sista tiden!

♥ Jag har ett riktigt intresse till att fota, och ska gå foto inriktningen i samhäll/media i gymnasiet. 

♥ Jag tycker vintern är den mysigaste årstiden förutom kylan! ;)

♥ Jag är oskuld!

♥ Jag har aldrig varit full och festar inte, tycker det är mysigare med myskvällar med mina härliga kompisar eller med killen om man då har någon!


Jag har det jävligt bra ändå!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0