Blogghumör!

Är på riktigt bra blogghumör idag! Sarah gick hem när jag skulle käka för en timme sen, hon skulle göra ett test så ska träffa henne om kanske en timme eller så. Så samtidigt som jag ändå inte har någonting att göra ska jag tipsa om några av bloggarna jag läser! :)

Caroline Almkvist
Hon bloggar om det flesta, vad hon gör på vardagarna, outfits, tips och insperation men också mycket foto. Hon har en systemkamera (avundsjuk..) och den fotar hon jättemycket med, och duktig är hon också! Värt att titta säger jag bara, ni kommer inte ångra er! Förövrigt är hon en grymt bra person

Julia Wahlberg
Bloggar om i stort sett allt, men väldigt mycket mode och sånt! Musik och mycket om fotboll, hon är star där ni vet! ;) Intressant blogg som man får mycket insperation av, outfits är hon också duktig på att lägga upp! Underbar vän!

Ida Staxenius
Inte läst denna bloggen speciellt länge men det är ganska mycket foto i den vad jag har förstått, riktigt duktig är hon på att fota! Jättesöt blogg och skriver mycket om vardag och vad hon shoppar osv :)

Josefine Särnhav
Också en foto blogg.. Hehe jag älskar att kolla på fotobloggar! Riktigt rolig också och verkar ha sjukt rolig humor. Gå in och kika vettja!

Bella
Beundrar verkligen denna bloggen! Hon är så sjukt duktig på att fota och klippa ihop filmer och sånt, jättesnygg klädstil också!

Jonna Kronlid
Mycket musik och outfits i denna bloggen, också mycket bilder vilket alltid är roligt! Läser den dagligen och tycker också ni borde kolla in! Hon är jätteduktig på designer och sådant också, den tidigare designen jag hade den gjorde hon :)

Bra uppdatering och riktigt bra blogg! Mycket bilder och sådant, outfits, musik och ja det vanliga! =)

Emma Bruce
Världens sötaste vän! Tar mycket bilder och skriver väldigt bra, speciella texter men också helt vanligt som vardag till exempel!

Det är bara få av dom bloggarna jag läser, men kändisbloggar läser jag bara Kenzas och Isabells, och Paows ibland. Ha de finfint!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Ida

Aw va söt du är! :D tack för att du länka! :D allt bra med dig idag? :) <3

2011-01-22 @ 16:39:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Sanna

läser inte din heller...:(

2011-01-22 @ 19:10:36
URL: http://ssannaandreasson.blogg.se/
Postat av: Caroline Almkvist

Tack för länkningen sötnos! Du är bra du med! <3

2011-01-23 @ 15:23:57
URL: http://carolinealmkvist.blogg.se/
Postat av: Emeli

tack tack! :D

2011-01-23 @ 22:47:39
URL: http://emeliolsson.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0