Happyface

Nu är vi hemma igen! Gick runt på kungsmässan och köpte presenter till varann, hehe, jag fick en skitsnygg tröja och fransk manikyr nagellack! Och till sara köpte jag en skitsnygg väska :) Vi fikade också och pratade massor om allt och inget, köpte också ansiktsmask och lite sånt! Sen gick vi till hemmakväll, hyrde två komedier som vi ska se ikväll, och så ska vi ha lite spakväll som jag berätta om så nu ska vi måla och fila naglarna! Här får ni lite bilder som vi tog när vi var på kungsmässan, bilderna som vi tog när vi fotade förut får ni se imorgon! Puss ♥



Fikade på espresso house! Jag är lite töntig i know..



Sexy bitch



Älskar dig min fina!



Tröjan jag fick!



Väskan som sara fick av moi! :D


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0