Hos fili!

Tjenatjena! Nu är jag hemma hos felicia och vi kom la hit för typ en kvart sen. Vi gymmade i en och en halv timme, sen gick vi och köpte lite gött och hyrde film och det tog typ två timmar men nu är vi hemma! :) Vi hyrde en film som hette Foreign Exchange, typ en highschool film, det tog ett jävla tag innan vi fick tag på en highschool film faktiskt, tror att vi var inne på hemmakväll i minst en halvtimme! Hoppas bara att den är bra nu! :) Nu ska vi käka pizza. Ha de gött!  



Felicia och jag på min rockirocki tjejmiddag!

Gör mig glad? (a)
Postat av: hehehehe

*har du varit full?

*hur länge har ditt längstaförhållande varit?

*vad är ditt favirit klädesplagg i din garderob?

*Hur skulle du beskriv din stil?

*vad heter din bästa vän?

*vad tycker du om sveriges monarki?

*gillar du din klass?

*vem umgås du mest med i skolan?

*anser du att du är smart? haha

*vem av dom du känner tycker du har bäst klädstil?

*vilka kändisbloggare läser du?

*vad tycker du om:

kenza?

dessie?

kissie?

paow?

foki?

mikaela?

lisa?

*hur många har du varit tillsammans med?

*första kysen, när och med vem?

*vem och vad skulle du inte kunna leva utan?

*tyckte du om mina frågor soffi? hehehe :D

2011-01-09 @ 23:12:00

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0