Jag har ett liv, okej?!

Hehe, hallå mina favoritbloggläsare! Jag har jättedålig uppdatering men får la uppdatera lite nu då. Okej, igår som sagt så var jag hos caroline, vi kollade hockeymatchen som jag skrev, sverige var ju lätt bäst det var ju bara målisen i ryssland som var bra! Aja, vi skulle kolla usa-canada också men en viss liten caroline (och sofia också för den delen) var väldigt trötta så vi gick och la oss och pratade om allt och inget till halv tre då vi somnade som stockar båda två, vaknade vid halv tolv då tintin ringde och sa att hon var påväg till carro, 10 minuter senare stod hon och knackade på, vi käkade frukost, pratade, spelade spel, bakade och lagade mat innan vi skulle iväg till bussen runt fem, skulle till träningen, tränade, riktigt bra gick det idag! Sen kom jag hem, käkade middag, duschade sen kom simon hit runt nio, vi myste, kollade på film och bara pratade, sen stack han runt 12 typ. En bra dag helt enkelt! Nu ska jag ladda över lite bilder till er tänkte ladda över lite pics till er nu, enjoy!







Älskar er bruds!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0