Just my luck

Tjenis! Idag blev jag väckt vid elva av att simon ringde mig.. Haha, ska hämnas riktigt imorgon! Men, igår efter träningen stack jag hem, käkade lite och sånt, sen kom simon så stack vi ner och hyrde en film, helt okej var den, kollade klart på den, sen mötte vi sarah och var med henne och sånt, spelade biljard bland annat ;) Nicenice, sen gick vi hem runt nio, kollade på tv, pratade i telefon sen somnade jag vid två ungeför och vaknade elva. Nu ska jag snart fixa mig lite snabbt sen vid halv två kommer amanda förbi så ska vi iväg till träningen! Sen klockan fem ska jag till tandläkaren så hinner inte hem innan. Ikväll får jag se vad jag hittar på, bloggar då! Pussar

Gör mig glad? (a)
Postat av: lovisa

en liten fråga, vem är simon? en ny kille på g? ;)

2011-01-03 @ 13:19:24
Postat av: sofia

Kanske de kanske ;)

2011-01-03 @ 21:22:36
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0