My day

Tack världens bästa felicia och lisa för en kanondag! Åh jag är glad att jag har er ♥
Ikväll har vi inte gjort så mycket, lisa och felicia gick för en halvtimme sen, vi har pratat, spelat spel, kollat på tv och lite sånt! Var ju i stan tidigare idag också, köpte inget, eller jo en superborste på hm! Kostade bara 15 kr så jag slog på stort och chansa, och den är kanonbra! Felicia köpte en jättefin klänning till hennes mamma och något annat kommer inte ihåg vad. Men nu ska jag snart göra mig iordning för imorgon ringer klockan nio då jag ska ut och sälja gt. Eftersom det regnat så förbaskat ikväll är det väl antagligen hur halt som hellst, kanske tar på mig skridskorna då. Gliiiider liksom? :D



Jag och fillifjonken förut! Bjuder på denna sötisbild. Love!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0