Open house

Hej bloggen! Har varit hemma i kanske en timme eller så nu, jag och mamma var ju och kollade på lindälvs öppet hus. Var ju nyttigt om man säger så för hade sjukt mycket frågor till sån där syv ni vet vad jag menar, men linjerna där lockar inte riktigt.. I så fall handel eller ekonomi, men handel är ju inte ens högskoleförberedande så den blir det inte, inte ekonomi heller, jo kanske som trejde val men jag har redan bestämt mitt första och andra val! Känns skönt, men ska inte söka in förrän nästa vecka någon gång efter vi varit på aranäsgymnasiet och kollat en andra gång, måste få lite mer koll på estet media, hon babblade som fasen sist förstod imprincip ingenting.. Men första valet blir samhäll/media därefter estet media! Och så inriktning foto på det, kommer bli kanon! Nu är det bara att jobba lite extra på betygen så jag är säker att jag kommer in! Påvägen hem stannade jag och mammi på hydro och köpte ben & jerrys och popcorn, och så glass till min sjuke bror också! Sitter späckad framför tvn 10 över åtta, Sverige - Argentina!


Leker cool

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0