Skaru ha körv ellä?

Tjena bloggen! Nyss hemkommen från eklanda där vi var och delade ut korv, vi har på ford eller volvo fattade inte riktigt, dom hade rea på bilar där så det var massor med folk, så stod vi där och delade ut korv, pepparkakor och festis for free! ;) Det var faktiskt riktigt kul, jag amanda tintin och erica var det, och nu efter två korv med bröd, två korvbröd, 20 godiskarameller, en festis och lite pepparkakor är jag nog lagom mätt.. Och vid tre kommer morfar morbror och hans fru hit och då ska vi äta ännu mer.. Nej jag ska inte äta någonting haha! ;) När jag blivit avsläppt av erica och hennes pappa så tog jag lite bilder, det är jättefint väder idag och inte alls kallt så lägger upp lite bilder jag tagit idag! Puss ♥



Erica tintin och amanda idag!











Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0