Sova, skola, äta, träna sova...

Kom hem från gymmet nyss, eller för 20 minuter sen och sitter och käkar nu och smsar lite. Idag hände en lagom pinsam insident på kungsmässan för mig och jag är så sjukt pinsam det är det ända jag kan säga. Jag blir rädd för mig själv.. Haha, men fick i alla fall med mig  Visibly Clear produkter hem, ska visa senare och hoppas verkligen dom är bra nu! Need it.. Men gymmet gick bra i alla fall, sprang lite på bandet och körde massa övningar för hela kroppen, vaderna är döda nu kan jag säga, känner redan träningsverken komma fram.. Ska snart prata lite med lisa och felicia i telefonen, sen ska jag packa och sånt tills imorgon (träning) och sen ska jag sova. Så godnatt sötnosar!


Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

sv: tack!

Allt är superbra med mig :D

2011-01-25 @ 17:09:33
URL: http://tyypiiida.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0