Tisdag

Tjosan! Sorry för den svindåliga uppdateringen men det blir så när skolan drar igång, alltså på vardagarna.. Idag hade vi ett test inför nationella i svenskan, gick la helt okej bra övning i alla fall.. Efter skolan träffade jag simon, vi stack hem till mig, lagade mat, käkade pratade och sånt, sen gick han vid fem för han skulle till kungsmässan och jag skulle träna, och kom hem för lite mer än en timme sen, började kolla sverige matchen men dom sög ju så orkade inte fortsätta kolla. Istället ska jag packa väskan tills imorgon (träning igen) och sen ska jag hoppa i min goa säng, kanske läsa en och annan rad i min engelska bok. Svår men.. Imorgon ska jag vara med simon igen, eftersom vi knappt han ses idag, sen ska jag på öppet hus på aranäsgymnasiet med mamma! :) Vi hörs när jag har tid pusspuss ♥

Och förresten, kolla in på denna bloggen → Sanna Andreasson, bra blogg dära! Länkade mig och allt, hehe förlåt att jag inte länkade dig innan sannis!



Gör mig glad? (a)
Postat av: sannnis

hihihi tack ! :D

2011-01-25 @ 22:01:57
URL: http://ssannaandreasson.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0