Uppdatering!!

Oj heeeeej bloggen! Förlåt för att jag varit så himla dålig på att blogga denna veckan, men har inte haft tid alls! I onsdags efter skolan gick jag förbi simons skola sen åkte vi in till göteborg, åt på en jättemysig kina restaurang som vi trodde va thai men fick reda på va kinarestaurang när vi frågade hur man sa hejdå på thailändska när vi skulle gå.. Haha, sen gick vi på bio och åkte sedan hem vid åtta. Mysig dag! Så igår, slutade tre så gick jag och caroline hem till mig, käkade här och så sen runt fem så åkte vi till stationen där vi mötte resten av brudarna i laget. Då bar det av till scandinavium där vi kollade på invigningen och Sverige-Chile matchen, riktigt roligt! Dock var inte matchen så bra men det var kul ändå :D Idag slutade vi halv tre, gick hem och har inte gjort så mycket sen dess, nu ska jag göra klart mitt engelska arbete som ska vara klart på tisdag sen vid sex ska vi iväg till Stenugsund där vi ska spela match.. Matchen börjar åtta så är inte hemma förrän elva.. Riktigt segt men ändå kul att spela handboll! Här får ni lite bilder från igår och så. Ha det gött!



























Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0