Uppe med tuppen

Godmorgon! Idag är jag uppe tidigt för jag ska ha min idrottslektion idag som börjar 20 över åtta, så ska alltså vara i skolan tidigare och prata lite med läraren och förbereda lite snabbt, så ska gå om en halvtimme, men först måste jag äta och lite sånt så detta får bli ett snabbt inlägg. Efter skolan ska jag vara med lisa och kanske felicia om hon hänger på? Hope so! Ingen aning om vad vi ska göra än men jag hör av mig under dagen, sen har vi träning ikväll också och efter det ska jag hem och ta det lugnt, behöver det har knappt en ledig sekund.. Ska upp tidigt imorgon också för vi ska dela ut korv på volvo med laget (?) haha hur det än låter men nu måste jag rusa! Ha en bra dag ♥



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0