Wake up

Nu börjar vi äntligen närma oss våren! Skinnjackan är på och det är cirkus 5+ ute! Grymt ju, dock är det grymt halt med tanke på att det har regnat inatt så när jag var ute och sålde tidigare idag halkade jag runt som bambi på hal is, hoppas ingen såg mig haha det hade ju varit pinsamt värre.. Idag är det söndag vilket innebär allt dag, jag har tryckt ihop allt på denna dagen, jag suger verkligen på att planera och är så himlans velig så det finns inte! Nu ska jag städa mitt rum, byta lakan, hjälpa mamma med tvätten, ha ansiktsmask, göra klart engelskan, som är klar men bara behöver finslipas lite, träffa simon och eventuellt sarah senare ikväll. Fattar ni eller? Det är något som är fel på mig, skulle egentligen bara behöva vara hemma idag men är man som mig och planerar allt stup i kvarten så har man inte en dag ledig. Ibland blir jag så trött på mig själv, förstår inte hur vissa kan orka med mig ibland, haha! :)


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0