Godnatt bloggen!

Imån är det back to school igen så jag stänger av datorn nu och ska göra mig iordning sen lägger jag mig och läser en stund.

Sorry för jag inte har lagt in så mkt inlägg idag, men jag idag har jag hunnit med sjukt mycket, 2 handbollsmatcher, städa rummet, och plugga!
Och så har jag kollat massa bloggar och sånt, men vi hörs imån efter skolan. Puss ♥
Juste, jag har glömmt att skriva det men har ni också märkt att fältet där man kommenterar är helt svart så man inte ser vad man skriver ? Jättekonstigt ;s
Men kommentera endå, det funkar, man markerar texten när man har skrivit så ser man ju om det blivit något fel!
Och nu har statistiken börjat gå uppåt också, wiie!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0