Bra söndag!

Hej bloggen! Sitter och lyssnar på spotify lite och bara tar det lugnt. Ska snart ringa upp till emma och dom och fråga om dom vill åka lite pulka med mig, för hur kul är inte det egentligen? Går det fort så är det ju hur roligt som hellst! Men idag, så tog jag och pappa en promenad ner till coop eftersom mamma har bilen och hon är med några kompisar någonstans.. Jaja, vi gick ner dit iaf, handlade lite till carbonaran jag gjorde (asgod)! Och lite till våra bullar som ligger och jäser nu, har gjort kanelbullar och ska snart in med dom i ugnen. Pappa gjorde med vanilj också..Får se hur det smakar, haha. Ville bara uppdatera lite, hoppas ni haft en bra dag. Det har jag och ikväll blir det Beck! Klockan 21 på fyran tror jag :)



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0