I love you darling

Kom hem vid halv tolv ungefär, vi tog det mest lugnt idag, pratade, kollade lite tv och sånt! Bra kväll med min allra bästa vän! ♥ Imorgon ska jag in till vallhalla och kolla på norden cup med caroline tintin och amanda, kameran hänger självklart med så bilder blir det, nu ska jag göra mig iordning, sen lägga mig och läsa en grymt bra bok! Den heter "ett nytt liv på köpet" och handlar om en tjej som inte har några vänner. De ända hon har i sin mobil är sin familj, telefonnummrerna menar jag då. Och så ska hon börja i gymnasiet, hon själv, hennes föräldrar och hennes bror är övertygade om att hon kommer vara jätteensam, men så på väg till skolan så träffar hon på en kille som heter Eddie, han är den snygga killen, med många kompisarna och Sanna är övertygad om att Eddie bara vill ha någon att prata med på väg till skolan men sen visar det sig att dom ska börja i samma klass, samma inriktning media-foto (precis som jag ska gå!) och sen har jag inte kommit längre men än så länge så är den kanon! Rekomenderar starkt! :D



Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

Jag har läst den! :)

Kan säga att, slutet är inte lika bra... hehe

2010-12-28 @ 13:38:59
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0